Sonic Art 3

by Sonic Art Crew

supported by
Aday
Aday thumbnail
Aday www.youtube.com/watch?v=cGhmY0LRPjg || BE IMMORTALIZED Favorite track: Ode To Twitch.
Halfon26
Halfon26 thumbnail
Halfon26 awesome album worth every penny!! CUNTFORCE UNITE!! Favorite track: EXP: Sweet Joint O' Mine.
HilkanSon
HilkanSon thumbnail
HilkanSon Finally the wait is over! Favorite track: Oui Oui Pee Emm Gee.
xyce
xyce thumbnail
xyce Lol you died. Favorite track: WTF.
trademark
trademark thumbnail
trademark The best part of this album is where they say "thanks ybot", because I only care about myself. I guess the other tracks are OK. Favorite track: Girthy, Lengthy, Witwix.
/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $100 USD  or more

     

1.
2.
3.
00:31
4.
01:08
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
00:29
15.

about

*cough* free download: www.sonic--art.com *cough*

We made all of this music live on stream!
www.twitch.tv/derriskharlanmusic

...

…AND ON THE SEVENTH DAY, THE LORD CREATED SONIC ART, HE SAW THAT IT WAS AN ABOMINATION, BUT WHO GIVES A FUCK YOU’LL BUY IT ANYWAY… WON’T YOU??
This here friends, is a genre bending, face melting odyssey for the ages, embarked upon by a bunch of pals, fuelled by cheap wine and a mutual love for committing musical hate crimes. Over the course of a few months, by way of a weekly Twitch broadcast, this unholy creation coalesced into what we now lay at your feet for your lustful consumption… We had some laughs, we did straight boy things, we got by with a little help from some of you! Many thanks to those of you that came along for the ride, and if you didn’t… Well good luck figuring out what the fuck is going on.
Ladles and jellyspoons, THIS… IS… SONIC ART.

credits

released April 8, 2015

All tracks co-written by Derris-Kharlan, tiasu & WetForJesus
Mixed by tiasu & Derris-Kharlan
Mastered by tiasu
Guest vocals on tracks 5 & 15 by Excessive Profanity
Guest VOD rip on track 8 by Ezekiel_III
Guest guitar on tracks 9 & 10 by Michael Barrett
Guest vocal samples on track 13 by ElegyofGames
Guest guitar and vocals on track 15 by Manny Zennelli (MagicFireTruck)

tags

license

all rights reserved

about

Derris-Kharlan Melbourne, Australia

Nathan Antony, a.k.a “Derris-Kharlan” (nathanantony.com), is a musician and composer from Melbourne, Australia. Over the years he has written a ton of music; for video games, short films and ensembles of various sizes. He is particularly well-known in the chip music scene and is participating in the Weekly Beats (weeklybeats.com) challenge in 2012. ... more

discography

contact / help

Contact Derris-Kharlan

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: #straightboythings
Cock and balls
Sliding down my halls
Crashin' on the walls
Motherfucker yeah

Touching my own nips
I've run out of all my clips
Kiss my moist (fuckin') plucky lips
Motherfucker yeah

Oh baby what a sphincter
Keeps me warm in the winter
Crimpin all over my tinkler
Motherfucker yeah

Oh baby baby baby yea
Oh baby baby baby yea
Rub my dick, all over ya tit
But not the right one, because it's stanky
Fuck off go have a wanky
No u ill give u a spanky
Wat fuck off u dirty cunt
Track Name: Premature Intermission
As Sam stood there, even though the Ring was not on him but hanging by its chain about his neck, he felt himself enlarged, as if he were robed in a huge distorted shadow of himself, a vast and ominous threat halted upon the walls of Mordor. He felt that he had from now on only two choices: to forbear the Ring, though it would torment him; or to claim it, and challenge the Power that sat in its dark hold beyond the valley of shadows. Already the Ring tempted him, gnawing at his will and reason. Wild fantasies arose in his mind; and he saw Samwise the Strong, Hero of the Age, striding with a flaming sword across the darkened land, and armies flocking to his call as he marched to the overthrow of Barad-dûr. And then all the clouds rolled away, and the white sun shone, and at his command the vale of Gorgoroth became a garden of flowers and trees and brought forth fruit. He had only to put on the Ring and claim it for his own, and all this could be.

In that hour of trial it was the love of his master that helped most to hold him firm; but also deep down in him lived still unconquered his plain hobbit-sense: he knew in the core of his heart that he was not large enough to bear such a burden, even if such visions were not a mere cheat to betray him. The one small garden of a free gardener was all his need and due, not a garden swollen to a realm; his own hands to use, not the hands of others to command.
Track Name: Gimme A Code
gimme a code gimme a code, aussie
gimme a code ya fuckin cunt
gimme a code and ill get andrew gleeson to
send you a copy of
(ha ha ha ha ha ha ha ha)

gimme a code gimme a code, aussie
gimme a code you fuckin cunt
gimme a code and ill get andrew gleeson to
send you a copy of
Track Name: LOL U DIED
NOTHING
___

so i heard you wanna be the boshy
well, youre gonna have to suck solgryn's dick a lot
and listen to this

lol u died x 100 million
Track Name: EXP: Sweet Joint O' Mine
EXP: YOU SIR HAVE THE RIGHT TO REMAIN PROFANE.... AGAIN

Thanks for the supporrrtt maaate
It's good to see ya mate
Mate, keep ya fuckin opinions to urself
No back seatin ya cunt

How ya goin darlin
It's great ta see you here
I just rolled a j from the dregs of my keyboard
NO BACK SEATIN YA CUNT
Track Name: It's So Moist
I dip my grilled cheese
into my chocolate milk
because it is delicious
oh yes it's so delicious

I dip my soggy biscuit
into a tub of creme cheese
because it is delicious
oh yes it's so delicious

I dip my hairy balls
into my ice cold water
because it is delicious
oh yes it's so delicious

I dip my inuendos
into your *cough* uendoes
because it is delicious
oh yes it's so delicious

*whistling*

CHORUS

IT'S SO MOIST
DRIPPIN DOWN MY LEG
IT'S SO MOIST
OH BABY MAKE ME BEG

IT'S SO WET
MY KIDS ARE SWIMMIN IN IT
IT'S SO WET
OH BABY PLEASE DON'T QUIT
Track Name: Girthy, Lengthy, Witwix
WIT, WITWIX, WIT WI WI WI WI WIX
WIX, WITWIX, WIT WI WI WI WI WIX

WIXIN' LIKE A GAY FATHER,
A HOMO DADDY,
THE C.E.O HAS
YOUR PAPPY'S NUMBA BA BA BA BA BA BA BA etc
WIT, WIX
GIRTHY-EST
LENGTHY-EST
BIGGEST-EST
GAYEST DAD IN THE UNIVERSE

WIT, WIX
GIRTHY-EST
LENGTHY-EST
BIGGEST-EST
GAYEST DAD IN THE UNI NI VERSE
YOUR DAD IS VERY HOT
FOR THE
WITWIX

(thanks ybot)
Track Name: Zeke Rages (Nobody Is Surprised)
EZEKIEL_III

BEARZEKEERRRRRRRRRRRR

TO THE WINDOWS

TO THE WALLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

IS THIS WHAT YOU WANT?

IS THIS WHAT YOU FUCKING WANT?

ZEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

(zeke says shit and destroys stuff)
Track Name: Twelve Bahroo Blues
BAHROO TO THE LEFT
BAHROO TO THE RIGHT
EVERYBODY KNOWS I ROCK BAHROO ALL NIGHT
BAHROO

BAHROO x lol

I KNEW THIS GUY
HIS NAME WAS BAHROO
EVERYBODY KNOWS I GOTTA SUB TO U
BAHROO

BAHROO x lol

HIS NAME IS BAHROO
HE CANT PRONOUNCE NAMES
IF IT WEREN'T FOR RESCUE GIRL
HE'D PROBABLY SUCK AT PLAYIN GAMES

DAVE IS A CUNT
DAVE IS A CUNT
DAVE IS A CUNT
BUT DOES OK ART (BAHROO)

BAHROO x lol
Track Name: BuffDaddy's Tentacle Dreams
YOU GOT THAT (TENTACLE)
HUHHHH
RIGHT IN MY ANIME PUSSAAAYYY
YEAH YEAH YEAH

YOU GOT THAT (TENTACLE)
HUHHHH
RIGHT IN MY ANIME PUSSAAAYYY
YEAH YEAH YEAH

Bufffffff daddy
he's got a tight assssssshole
his ass is tight
it puts up a fight

you gonna need
you gonna need a crowbar
jimmy that sphincter open
I wanna get down in to your brown sea
Track Name: Seal Smash Savage
There once was a man called Alaskan Savage

He bashes some seals and he makes a fur coat

His mustache is wild
His mum is Sarah Palin

He'll rip out your heart
And then he'll beat your face in
Track Name: Oui Oui Pee Emm Gee
pixel is a classy cunt
oh he's wearin a suit
helping people find people
did I mention the suit, because it's

classy classyyy
mounted on his moose (OH SORRY GUY)
always livin in another world and
always hummin a tune, that's goes like

(scat)

tim horton EH ice hockey
omlette du fromage
j'mapelle eye full of eiffle
oui oui oui oui PUCK (oh yea he's)

classy classyyy
mounted on his fkn moose
livin in another world and
always hummin a tune
Track Name: Elegy Of Kirkhope (Pearl's Got Dick On Her Mind And It's Only 8am)
chris: so pearl I was just thinking that I'd really like to know what runs through your mind when you wake up in the morning

pearl: dicks

chris: wooahhh, so you're into that sort of... maybe we could... hey... let's uh

pearl: cut out your shit

chris: oh. uh... are you well versed in such things?

pearl: I'm 9 years old I know all this

chris: well how about

elegy: OBJECTION

chris: no heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy just a cute little girl that I kinda wanna just PUSH ON THE SWING

elegy: oh my goodness. WELCOME TO THE TROUPE
Track Name: Ode To Twitch
ohhhhhhh yeaaaaah
twitch babyyyyyyyyyyyyyy
i wanna push u on the swing
yea u know it
this one goes out to all the basketball titted toilets in the world
yee
lay it on me manny
gimme that gravy

oh late one night
i was tryin'a do a stream
but twitch baby
why u gotta do wrong by me

i was just castin'
as good as my heart could allow
i thought nobody gave a shit
but it was just my chat fuckin up

twitch
your mobile app is a piece of shit [cody]
twitch
latency by tha kilobit [saska]
twitch
i guess this is goodbye partnership [nathan]
twins
at least i've still got my basketball tits [chris]
twitch
youre mobile app seriously needs some work [manny]
twitch
the latency could also see some revising [cody]
twitch
please let me keep this partnership (i need it to live) [nathan | all]
twins
basketball titted toilets all up in this motherfucker yeah [chris]

now I'm feeling good
just got my transcoding options up in here
im really pumped to be streaming video games
everything is going...
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKK
FUCKIN DROPPING FRAMES

[rage]